I Love You.. For all that you are, all that you have been, and all you're yet to be..

Wednesday 1 January 2014

WELCOME #2014 #HappyNewYear


Cepat sungguh masa berlalu kan.. rasanya baru semalam menyambut ketibaan 2013..
dan hari ni dah masuk tahun baru masihi 2014
Apa-apa pun kita patut bersyukur kpa Allah SWT kerana masih diberi kesempatan untuk terus menghirup udara pada tahun ini.. 
diharapkan kita semua mengambil pedoman terhadap apa yang dah jadi seanjang tahun 2013
yang baik jadikan teladan yang buruk jadikan pedoman.. :)
Kepada yang tak dapat laksanakan azam tahun lepas jgn risau.. 
azam tahun lepas boleh foward ke tahun 2014 ni..
Gandakan usaha anda untuk tahun ni ye..hehehe

Bagi aku.. tahun 2013 banyak mengajar aku erti kehidupan yang sebenar..
banyak benda baru yang aku belajar..
yang paling penting banyak mengajar aku untuk lebih matang dalam menghadapi masalah..
Jangan cepat putus asa.. sebab org yang mudah putus asa tu adalah orng yang rugi..
Tahun 2013 jgk mengajar aku untuk terus mengecap kebahagiaan..
kebahagiaan yang dulunya pudar kini mula bercahaya kembali..
thanks to kawan-kawan yang banyak menasihati aku..
InsyaAllah.. I'll never lose hope..
Allah sentiasa ada untuk hamba-NYA
aku jgk percaya setiap apa yang terjadi pasti ada hikmah disebaliknya..
Perancangan Allah adalah yang TERBAIK !!!

So buat family yang tercinta selamat menyambut tahun baru..Korang lah yang paling penting dlm hidup aku..
Buat Mak dan Ayah terima kasih sebab dah melahirkan dan mendidik masnie selama ni.. 
Sayang Mak dan Ayah..
Buat kawan-kawan dan sahabat yang dikasihi terima kasih kerana menceriakan tahun 2013 aku..
segala pahit manis yang kita lalui akan sentiasa tersemat dalam ingatan aku..
Buat yang tak mengenali aku.. Selamat Tahun baru.. 



Dalam kesibukan exam masih sempat jgk nak update blog..hehe
so... kepada kawan-kawan Good Luck in Our Final Exam..
Alla the best.. 
May Allah Ease Everything...

Lots of Love



No comments:

Post a Comment